12 грудня у м.Київ у Введенській гімназії №107 проходив семінар по
міжнародних STEM-програмах, на який були запрошені і вчителі Решетилівської ЗОШ I ступеня
Москаленко Л.І., Григоренко Ю.Б., Коровіна В.О. У програмі семінару
розглядалися такі питання:
-Що таке програми FLL та Junior FLL та як вони
пов’язані зі STEM освітою та
робототехнікою ?
-Як школі та дітям долучитися до участі у
міжнародному конкурсі ?
-Які є етапи
змагань та як до них готуватися?
-Яку роль відіграє LEGO у міжнародному
фестивалі FLL та Junior FLL?
Jr. FLL – це
практична програма, розроблена з метою розвитку допитливості та спрямування її
в сторону покращення світу довкола нас. Діти
під керівництвом тренера, слідуючи Основним Цінностям Jr.FLL, конструюють
модель з LEGO, відкриваючи для себе чудеса науки і техніки. Готовий проект діти
представляють на огляд глядачів і суддів на фестивалі Jr.FLL.
Цього року українські діти мають можливість
долучитися до масштабного дослідження та вирішення актуальних проблем разом з
38 000 дітей з 18 країн світу.
Тема сезону 2015/2016 – «Подаруй життя сміттю».
“Діти, які навчаються критично мислити і творчо підходити до вирішення
екологічних питань, таких як сміття та утилізація, будуть більш обізнані у
вирішенні складних екологічних проблем у майбутньому”, – говорить Дженніфер Дубісон (керівник з
екологічної безпеки LEGO). – “Діти молодшого шкільного віку, залучаючись до
нашого проекту, усвідомлюють необхідність зміни поведінки та розуміння наслідків своїх власних дій,
приносять ці знання додому, у школу, у суспільство. Таким чином, ми вносимо
істотний позитивний вклад у формування самосвідомості майбутнього покоління.”
У ході роботи над
проектом, кожна дитина розвиває навички успішної особистості XXI століття:
-Командна робота;
-Комунікація;
-Робота над проектами;
-Аналітичне мислення;
-Швидкий пошук та обробка інформації;
Одне з досліджень, проведених Європейською комісією,
показує, що існує зв’язок між ставленням до наукових предметів і способом їх
викладання. У звіті про наукову освіту, складеному Організацією економічного
співробітництва та розвитку (ОЕСР), наголошується на необхідності тісного
зв’язку навчання з реальним світом. ЮНЕСКО (Організація Об’єднаних Націй з
питань освіти, науки і культури) закликає до дослідницького підходу, що здатен
розкрити природний творчий потенціал всіх дітей.
Для Junior FIRST LEGO League ці думки – близькі та
зрозумілі. Це чудовий спосіб оновлення освітньої практики, оскільки він
базується на відповідному досвіді реального життя та надихає дітей до
знаходження творчих рішень актуальних проблем.
Після участі у семінарі вчителі отримали
сертифікати, позитивні емоції та натхнення на нові звершення.
Немає коментарів:
Дописати коментар