субота, 9 лютого 2019 р.

Ми - дослідники. Ми - винахідники.


   «Ми – дослідники. Ми- винахідники» І це беззаперечно про нас! Адже кожного постійно цікавить: як? де? коли? чому?. Тому тема тижня усім дуже близька. Ми дізналися хто такі винахідники, як розвивати в собі вміння дослідника та як людина досліджує світ. А потім практично перевірили, чи є у нас риси дослідників.         Посадивши зернятка пшениці, кожна група доглядала за ними протягом тижня. А деякі діти посадили їх і вдома. Виявилося, що для гарного росту рослин потрібні не тільки вода, світло, тепло, а ще і любов та добре серце. Наші зернятка почали проростати уже на другий день. Це неабияк  радує! Також спробували змінити колір листочків капусти, поставивши їх у підфарбовану воду. Коли занесли до класу невеличкі шматочки снігу, спостерігали за зміною його  кольору. А також переконалися, що він не такий уже й чистий як видається на перший погляд. Також цікавими були спостереження за об’єктами природи. Адже вона, як  мудрий винахідник, постійно надихає людей на нові відкриття.                  Команди нашого класу продемонстрували свої винахідницькі здібності на шкільному LEGO майданчику, спроектувавши транспорт, будівлі та техніку майбутнього. До наших досліджень долучилася і медична сестра  школи Костогриз О. М. Вона розповіла нам про винайдення одного з перших антибіотиків - пеніциліну. Ми переконалися, що будь який винахід потребує часу, терпіння, спостережливості, постійної праці. Але результат вартує того, особливо, якщо приносить користь чи рятує життя.



Валерия Коровина's Slidely by Slidely Slideshow

Немає коментарів:

Дописати коментар